BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 24, 2009

BuatAndaBerdua

buat anda si lelaki

knp kau begitu sadis ?
sedih aku tgk kau
kau kata kita dah takda pape
tetapi kau terus mencanang nama aku
knp perlu kau terus burukkan aku ?

oh, aku lupa
kau kan insan yang paling mulia di muka bumi ni
kau burukkan orang lain hanya kerana kau ingin kelihatan suci
sadis nya kau

kau jumpa betina itu depan aku,
hanya nak cemburukan aku ?
cetek nya pemikiran kau kalau kau rasa ia akan berjaya
kelakar lahh kau
sadis sekali jadi kau kan



buat anda perempuan

betina nya kau
kau fikir aku cemburu ?
kelakar lahh kalau kau fikir macam tuhh

kau kata kau takut aku sound kau ?
kalau kau takut, kenapa perlu kau jengukkan kepala kau ke luar ?
kenapa kau perlu menoleh ke arah aku untuk beberapa kali ?
kau sengaja mahu aku nampak kau bersama dia kan ?
aku pown peduli weyh.

kalau kau takut aku sound kau
knp perlu kau pandang-pandang aku ?
seoalah-olah kau tak puas hati dengan aku
kenapa kau perlu tunjuk-tunjuk aku depan kawan-kawan kau ?


kalau betul kau tak puas hati dengan aku
aku cabar kau wahai perempuan BODOH
datang jumpa aku depan-depan
aku nak tengok betapa berani nya kau



p/s; kehidupan korang berdua memang SADIS dan MENYEDIHKAN !

2 comments:

adilahalim ; said...

ehh, who's the betina ur talking about ?

saraosman said...

i'll tell u later keyh lalink ;)