BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 17, 2009

Little Conversation

B : yang mane ?
A : yang tuhh.
B : tak lawa pown (sambil buat muka)
A : ........... (terdiam sebentar) HAHAHAHA =D

_____________________________________________________

C : A, yang mane satu ?
A : yang kat depan tuhh.
C : mane ?
A : yang _________ skeyt tuhh.
C : tak cantik pown.
A : .......... (sekali lagi terdiam) HAHAHAHAH =D

_____________________________________________________

D : sape sape ?
A : yang _________ tuhh lar
D : lorh. dye kew ? tak lawa lahh. kalau aku, aku pilih kau.
A : .............. (reaksi biase. terdiam kejap) HAHAHAHA =D

_____________________________________________________



tuhh jew lahh yang aku mampu buat bila orang cakap pasal kau. aku cuma mampu diam dan ketawa. aku tak boleh berkata lebih. tuhh pendapat dan pandangan diorang. kan kan ? ^-^



p/s ; HAPPY HARI RAYA PEOPLE. HAVE A GREAT HARI RAYA =D

6 comments:

Hanan Izzati ;) said...

Happy Hari Raya sweeeeetheart n______n

Sohai kah? Atau yg emm.tinggi. itu? u_u

JimeMalek said...

Selamat Hari raye beb!
nnti ak nk dtg rumah!
duet raye MARI !
HAHA

saraseyra ; said...

sohai lahh sayangg ^-^

Hanan Izzati ;) said...

katanya dah minta maaf tapi? dia buat hal lagi ke? eee annoying macam musuh kita sorang tuh -__-
hahaha!

saraseyra ; said...

xlahh sayangg. if dahh minx maaf, but bile depan2 buat muka nak wat pew kn. if dahh minta maaf, buat lahh care dahh minta maaf. btol x ?

annoying kan kan ? adoyai -_-"

Hanan Izzati ;) said...

yep yep betol! macam nang nak hahahah! ops! i did it again! hahah jahat gila -_-