BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 22, 2010

Campus Life

it feels so great to be back. hehehe :)


life here in UiTM Machang, Kelantan was not so bad after all.
i've got a couple of cool and nice friends.
but of course u can't compared them to my rawksta buddies ^-^


i also lost 5kg since i got here.
woohoo ! what an acomplishment. hehe ;D
thanks to those mountain-high stairs. haihh

________________________________

okeyh. skrg sesi luahan hati pula ;


tak sampai sebulan kat sini, aku dahh maki org.
haihh. but, secara dalaman of course -_-"


kpd kau ;
perlu ke kau pandang aku mcm tuhh hoii ?
salah ke kalau aku rapat dengan dia ?
kenapa ? kau jealous ? kau suka dia ke ?
kau fikir aku bodoh sgt ke ?
kau pk aku tak tau yg kau ckp blkg psl aku ?
haihh. LANTAK kau lahh weyh !



kpd kau pula ;
perlu ke kau jadi penyampai yg tak berbayar ?
mulut kau mmg mcm palat eyh ?
kalau kau JANGAN nk sibuk pasal aku bolehh takk ?
tak paham lahh aku. haihh.


6 comments:

.L A L A. said...

amboi kau ni yang. pantang ber-blog ! ade je luahan isi hati. ekeke. joke2. what happened dear ? ade orang tak puas ati ngn skandal baru u ke ? HAHA. ^___^

saraseyra ; said...

HAHA. you got that right darling ;DD
taw2 je kau kn. hehe.

harus lahh ada luahan hati :)
kat sini kat tempat paling best nk tulis luahan hati. ahha ;P

Fatt said...

ehem,, yang~
i mengajak u memfolow i yang~
huhu! *___________________________*

Anonymous said...

sara pegi mane je mesti ade je musuh.
agaga..jk
argh! i miss u x(

-min

saraseyra ; said...

siot je kn mynn. grrrr :P

mynn !! i miss you too lahh :(

saraseyra ; said...

siot je kn mynn. grrrr :P

mynn !! i miss you too lahh :(