BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 22, 2009

Sahabat

kawan
rakan
sahabat
teman

semua tuhh membawa makna yang sama

kawan ?
kawan tuhh ape ?
hmmm..

kalau takde kawan, hidup pasti susah
tapi, kalau...............pown susah jugakk

kalau ramai kawan, hidup mungkin ceria
tapi akan susah bila..............

aku punya ramai kawan
tak mungkin aku boleh puaskan hati semua

aku jugak manusia
manusia yang punya perasaan
susah untuk aku puaskan hati semua orang

perasaan kawan aku perlu jaga
tapi, perasaan aku ?

dan...

kenapa aku yang perlu cari korang ?
salah ke kalau korang yang cari aku ?

kenapa aku yang kena tegur korang dulu ?
salah kew kalau korang yang tegur aku dulu ?

kenapa aku yang salah bila aku tak buat sume tuhh ?
kalau korang pulakk macam mana ?


jadi, YA !
aku SALAH !

SEMUA SALAH AKU !

2 comments:

JimeMalek said...

i kno what on earth who u talking about !!
HAHAHA

ni mcm kes jime lahh beb!
psl post
si baru dn si lame tuh!
weeeeeeeee~

saraosman said...

haha. btol btol =D